kramertje
dinsdag 21 augustus 2007
Levenslang leren
Gewoonte 1 vind ik niet moeilijk, de derde gewoonte over problemen als uitdagingen zien, wel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
▼
2007
(2)
▼
augustus
(2)
Levenslang leren
nut van een weblog
Over mij
kramertje
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten